BESTELLEN & BETALEN

HOE KAN IK BESTELLEN?

Voeg de product(en) toe aan het mandje door op ‘AAN WINKELWAGEN TOEVOEGEN’ te klikken. Rechts bovenin verschijnt een melding dat het product in de winkelwagen zit. Als je op het tasje icoontje klikt kom je in de winkelwagen waar je alle aantallen nog kunt aanpassen en /of producten verwijderen.

Je kunt hier (indien gewenst) ook een opmerking (zoals postpunt) of boodschap aan je bestelling toevoegen. Klaar met winkelen? Klik rechts onderin op de knop ‘AFREKENEN’. Om de bestelling te voltooien dienen een aantal velden met een * gemarkeerd verplicht te worden ingevuld. Vervolgens doorloopt u de stappen om uw bestelling af te ronden. Bij verzending postpunt gekozen deze mee te delen bij opmerkingen aub.

U ontvangt na het plaatsen van de bestelling automatisch een bevestiging van uw bestelling per email (check de SPAM indien u dit niet heeft ontvangen)

Indien je niets hebt ontvangen dan kun je het beste even een e-mail sturen naar info@julvi.be

 

HOE KAN IK BETALEN?

Er kan bij ons veilig en altijd GRATIS worden betaald met diverse betaalmethoden: via ons betaalsysteem.

Wil je toch anders betalen, neem dan vooraf even contact hierover op!

Waardebon (terugname retour) van de datum dat u de code ontvangt tot 6 maanden erna.

Cadeaubon telt 1 JAAR.

Win je iets via een winactie/andere tellen die 1 maand om te gebruiken vanaf de dag bij ontvangst. Tenzij anders mee gedeeld met je.

 

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

 

Als je bestelde producten op voorraad zijn dan gaat je bestelling binnen 1-5 (werk)dagen met de verzenddienst mee. 

Heb je een bestelling met SPOED nodig vermeld dit dan extra bij je bestelling (liefst vooraf informeren of dit ook mogelijk is). JULVI is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.

Je ontvangt een bericht wanneer je bestelling met de pakketdienst mee is gegeven. Heb je dan na 5 (werk)dagen je bestelling nog steeds niet ontvangen, neem dan even contact op want dan gaan we kijken waar je bestelling is gebleven, je ontvangt bij de bestellingen een track and trace maar bij brievenbuspakketten kan het voorkomen dat er al staat “afgeleverd” terwijl ze pas die of de volgende dag geleverd zal gaan worden. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van de PostNL/Dpd/Mondial/Homerr of BPOST waar wij mee samenwerken.

Mocht je vragen hebben over de levertijd, mail gerust naar info@julvi.be

 

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

Alle op de website vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

BINNEN BELGIË

  • Postpunt € 5
  • Thuislevering € 6,40

BINNEN NEDERLAND

  • Pakket thuis  - € 9
  • Pakket Mondial Relay Punt € 5,70

BINNEN FRANKRIJK

      ° Pakket adres - €18.50

BINNEN DUITSLAND 

       ° Pakket adres - € 13,50

Andere land/regio mail ons gerust.

GRATIS VERZENDING

GRATIS VERZONDEN VANAF € 100,-* (postpunt) (IN NEDERLAND VANAF € 150,- postpunt van MondialRelay).

*Mocht er een retour plaatsvinden waardoor het totaal lager is dan het minimale bestelbedrag dan worden de verzendkosten alsnog doorberekend, deze gratis verzending is alleen geldig voor verzendingen binnen Nederland en België.

Wilt u uw bestelling naar een ander land verzenden? Vraagt u dan de verzendkosten na aan ons, dan voegen wij dit land met de juiste verzendkosten toe aan de lijst.

 

AFHALEN IN SINT KRUIS (BE)

Wil je je bestelling komen afhalen, dit is mogelijk op afspraak, betalingen worden vooraf gedaan want wij reserveren direct een product en wij hebben geen contant geld in huis, bij misbruik (dus wanneer je alsnog niet komt afhalen en verzonden moet gaan worden) worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht.